Fulminatie vd dag #Reaal #VF

In totaal heb ik last van diverse incassobureau’s op ‘t moment, zeer hinderlijk en vooral: zonder enige rechtsgrond. They’re having a field day zogezegd. Nog niet genoemd had ik de verzekering die achter mijn rug om gesloten was door een overigens welwillende persoon in eigen kring. Dat klinkt ondankbaar, maar de fout lag bij de verzekeraar #Reaal en een verzekeringsagent, #Floor&Sommers te Amsterdam. Die hadden moeten weten dat ik bij dat gesprek op z’n minst aanwezig had moeten zijn en ook zelf had moeten tekenen voor contractafsluiting. Er was een lijst ingevuld met verzekerbare items waar ik evenmin van afwist noch voor getekend had. ‘t Meest verwijtbare is dat het een verzekering betreft die niet opgezegd kan worden. Dat mag tegenwoordig niet meer. En de rekeningen werden ook naar mijn huis gestuurd! Het is net alsof je buurman of collega op krediet een auto of fiets voor je koopt en de rekening naar jou laat sturen. En omdat je er zelf niet bij bent, verkoopt de ongeïnteresseerde verkoper gemakshalve een kapot exemplaar, echter de schade is niet meteen zichtbaar. Ik kwam hier twee maanden later pas achter. En #VestingFinance…

Tijd om toch maar wat hulp in te roepen en een mail naar @TrosRadar en @YoupvantHek te zenden. Het gaat allemaal meer tijd kosten dan me lief is en ik wil normaal kunnen leven.

@D

Leave a Reply

